A We Love Cycling országos edukációs kampányát PR kommunikációval támogattam. Célul tűztük ki, hogy felhívjuk a figyelmet az autós-biciklis kapcsolatok javítására, az együttműködésre és odafigyelésre az utakon mind a kerékpárosok, mind az autósok részéről.
A Morepeaks reklámügynökség megbízása alapján a feladatom az volt, hogy egy alapvetően online eszközöket és hirdetéseket használó kampányhoz olyan sztorit találjak, amely a PR kommunikációban is megállja a helyét. A kommunikáció középpontjába a hazai baleseti statisztikákat helyeztem, amelyeket Győrfi Pállal, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjével kommunikáltunk.
Sikerült megjelenéseket szerveznem többek között a Player.hu, a Dívány.hu, az NLC.hu oldalain, de készült interjú Győrfi Pállal a téma kapcsán például az RTL Reggeliben valamint az Inforádióban is.
Comments